مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-10سياسي

اصلاحات در لایحه عفاف و حجاب قوه قضاییه


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اصلاحات خوبی در لایحه عفاف و حجاب قوه قضاییه صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکِردی در اولین همایش بزرگ حامیان عفاف و حجاب استان البرز، فرهنگ شرقی را فرهنگ عفاف و حجاب دانست و تأکید کرد که در تمام مکاتب شرقی حجاب وجود دارد و برهنگی تنها در فرهنگ غربی بوده است.

وی با بیان این که زن ایرانی همواره در طول تاریخ عفیفه بوده است، عنوان داشت: اسلام به مفهوم عفاف و حیا قدرت بخشید، به آن مبانی فکری داد و در عرصه عمل آن را پرورش داد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور چادر را هدیه ایرانیان به اسلام دانست و گفت: چادر در هویت ملی ایرانی ها وجود دارد.

وی حجاب را مسأله شرعی، عقلی و تاریخی برشمرد و بیان داشت: نبود حجاب سبب ولنگاری جامعه شده و در نهایت زوال خانواده را در پی دارد.

حجت الاسلام طاهری آکِردی با تأکید بر این که تمام تلاش دشمن نشان دادن حجاب به عنوان امر فردیست، بیان کرد: دشمن نمی پذیرد زن محجبه در عرصه های مختلف به موفقیت برسد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حوادث سال 1401 را کار برنامه ریزی شده و ترکیبی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: این موضوع اتفاق ساده ای نبود و دشمن در آن از تمام ظرفیت اپوزیسیون برای ضربه زدن به نظام بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات در لایحه عفاف و حجاب قوه قضاییه

اصلاحات در لایحه عفاف و حجاب قوه قضاییه