مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 18:302023-06-28اجتماعي

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس


چالوس درمحدوده شهرستانک ، نساء ، پیچ سرهنگ و کندوان سنگین است.

- رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در بخشی از جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و از شهروندان خواست قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

  سرهنگ “ پیمان کرمی “ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون ترافیک خط جنوبی جاده کرج -چالوس درمحدوده شهرستانک ، نساء ، پیچ سرهنگ و کندوان سنگین است.

  وی افزود: تردد از جاده قدیم کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و مسافران از مسیر آزادراه تهران - شمال استفاده کنند.

  باتوجه به بسته بودن جاده قدیم کرج - چالوس از پنجشنبه 18 خرداد ماه جاری به دلیل وقوع سیلاب و علیرغم اطلاع رسانی متعدد اما برخی مسافران اصرار به سفر از این مسیر دارند که به هیج وجه اجازه ورود به جاده نخواهند داشت.

  رییس پلیس راه البرز گفت: از تونل 16 آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس از شهرستانک تا کندوان مربوط به حوزه استان البرز است که مسافران می توانند برای سفر به شهرهای شمالی کشور از آن استفاده کنند.

  وی اضافه کرد: رانندگان قبل از سفر به جاده چالوس از آزادراه تهران - شمال از وضعیت راه ها مطلع شوند و حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس