مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-03سياسي

استقرار واحد مالیاتی در 3 شهرستان خوزستان


نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس از استقرار واحد مالیاتی در شهرستان های کارون، حمیدیه و باوی خبر داد.

- سید کریم حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دیدار با علی خورشیدی مدیرکل امور مالیاتی خوزستان در خصوص مطالبات مردم و انتظارات آنان از سازمان امور مالیاتی استان مباحثی مطرح شد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس ادامه داد: در خصوص استقرار سازمان های مالیاتی در شهرستان های کارون، حمیدیه و باوی صحبت و مقرر شده که به زودی در این شهرستان ها نیز واحد مالیاتی استقرار یابد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرداری اهواز در مرحله اول پرداخت عوارض آلایندگی عملکرد خوبی در این زمینه نداشت و پرداخت مرحله دوم آن نیز توسط استانداری بلوکه شده تا این شهرداری نحوه هزینه کرد خود را گزارش بدهد، درباره عوارض آلایندگی و نحوه هزینه کرد آنها نیز صحبت و از مدیرکل امور مالیاتی خوزستان خواسته شده در خصوص توزیع این عوارض ضریب محرومیت و توسعه یافتگی شهرها و روستاها را در نظر داشته باشند.

حسینی گفت: در خصوص فروشندگان خرد از جمله دست فروشان و میزان مالیات اعلام شده به آنان نیز صحبت شد که به واحدهای مالیاتی ابلاغ شده که فروشندگان خرد، دست فروشان و افرادی که دارای دستگاه پوز هستند، مورد توجه ویژه قرار بگیرند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار واحد مالیاتی در 3 شهرستان خوزستان

استقرار واحد مالیاتی در 3 شهرستان خوزستان