مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:252023-06-22اقتصادي

150 میلیارد تومان اعتبار برای جاده نفت گنبدکاووس


نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین پروژه گنبدکاووس تکمیل جاده ترانزیتی موسوم به جاده نفت بوده و 150 میلیارد تومان اعتبار ملی برای آن در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، صبح امروز امانقلیچ شادمهر در دیدار صمیمی با مردم گنبدکاووس اظهار کرد: یکی از مهمترین و با اولویت ترین پروژه های شهرستان گنبدکاووس که طی سالها مغفول و برزمین مانده است جاده ترانزیتی موسوم به جاده نفت بوده که مسیر اینچه برون به گنبدکاووس را به طول تقریبی 25 کیلومتر کوتاه میکند.

وی تصریح کرد: مجوز ماده 23 این جاده پس ازپیگیری های مداوم اخذشد و مبلغ 150 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و کلان کشور برای آن در نظر گرفته شده و تا پایان دولت سیزدهم زیرسازی و آسفالت باقیمانده مسیر انجام و تکمیل می شود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این جاده دیگر نیاز به اعتبارات قطره چکانی یک یا دو میلیارد تومانی استانی و شهرستانی نداشته و با اخذ مجوز ماده 23، این پروژه دارای بودجه مجزا بوده و از محل اعتبارات ملی ترزیق می شود.

وی در خصوص پروژه های راه های روستایی ادامه داد: در سفر نیکزادوزیر راه و شهرسازی به استان گلستان و بازدید وی از راه های استان، مبلغ 25 میلیارد تومان برای زیرسازی، روکش آسفالت و تعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 میلیارد تومان اعتبار برای جاده نفت گنبدکاووس

150 میلیارد تومان اعتبار برای جاده نفت گنبدکاووس