مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 23:302023-07-02سياسي

50 مجموعه مردمی پای کار جشن بزرگ خیابانی غدیر در بهشهر


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان بهشهر  گفت: همزمان با عید غدیر خم فصل مشترک همدلی و همبستگی دیگری با عنوان  «هم ولایتی» در بهشهر رقم خواهد خورد و 50 مجموعه مردمی پای کار جشن بزرگ خیابانی غدیر بهشهر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر،  میثم حیدری امشب در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: مجموعه های مختلف مردمی از هیات مذهبی، دانش آموزان، دانشجویان، مجموعه های مختلف مردمی مردمی و انقلابی بار دیگر با جشن بزرگ غدیر نشان خواهند داد که  فارغ از مسائل مختلف و سیاسی پای ولایت هستند.

وی افزود: مشارکت طیف های مختلف مردم و ورود 50 مجموعه به جشن بزرگ غدیر در بهشهر اتحاد و وحدت را به نمایش خواهد گذاشت و شادی و نشاط را به جامعه تزریق خواهد کرد و نشان می دهند که امروز مردم معطل مسؤولان نیستند و جلوتر از مسؤولان در برنامه ها پای کار هستند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان بهشهر گفت: جشن بزرگ خیابانی عید غدیر 16 و 17 از سه راه چیت سازی تا  میدان کارگر با رعایت طرح ترافیکی و جلوگیری از ترافیک شهری 5 تا 10 شب برگزار می شود.

به گفته حیدری، برپایی مواکب با استفاده از مجموعه و توان مردمی در قالب پذیرایی، غرفه فرهنگی، کودک و نوجوان، بازی و مسابقه، پویش نذر اسباب بازی، پویش آزادی زندانیان، پویش اطعام و 11 هزار پرس غذای گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 مجموعه مردمی پای کار جشن بزرگ خیابانی غدیر در بهشهر

50 مجموعه مردمی پای کار جشن بزرگ خیابانی غدیر در بهشهر