مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-16اجتماعي

کمبود امکانات اطفای حریق در شفت زنگ خطری برای جنگل ها است


فرماندار شفت با اشاره به کمبود امکانات اطفای حریق در این شهرستان گفت: برای مقابله و اطفای حریق جنگل ها در مواقع بحرانی با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی صبح یکشنبه در کارگاه آموزشی پیشگیری از آتش سوزی در مراتع و جنگل های که با حضور اعضای ستاد بحران، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: سیاستگذاری و اولویت اصلی مدیریت بحران شهرستان، پیشگیری از وقوع آتش سوزی به عنوان دغدغه اصلی در مراتع و جنگل ها است.

فرماندار شفت به اهمیت و ضرورت حضور به موقع و سریع نیرو در محل آتش سوزی اشاره کرد و گفت: نیروهای تخصصی منابع طبیعی و محیط زیست باید نیروی واکنش سریع تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه فرماندهی میدان عملیات در زمان آتش سوزی در مناطق حفاظت شده با محیط زیست و در مناطق غیر حفاظت شده با منابع طبیعی است، اعلام کرد: 6 کانون پرخطر آتش سوزی در منطقه شناسایی و 10 نفر قرق بان به منظور پیشگیری از آتش سوزی و قطع اشجار انتخاب و به همین منظور تیم های اطفا حریق و همیاران طبیعت سازماندهی شده است.

نقدی استقرار نیرو و تجهیز ادوات اطفا حریق در پاسگاه های محیط بان بویژه در کانون های پرخطر آتش سوزی از جمله پاسگاه مبارک آباد را ضروری دانست و افزود: سیستم رادیویی و بی سیم جهت برقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود امکانات اطفای حریق در شفت زنگ خطری برای جنگل ها است

کمبود امکانات اطفای حریق در شفت زنگ خطری برای جنگل ها است