مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-01سياسي

آینده خوب بدون توجه به میراث معنوی و کودکان ساخته نمی شود


نویسنده کتاب فولکلور کودکان آذربایجان گفت: فولکلور، یکی از شاخص ­های فرهنگی هر ملت است که با مراجعه به آن روانشناسی اجتماعی ملت ­ها را می تـوان مورد کنکاش قرار داد.

- ایسنا/اردبیل نویسنده کتاب فولکلور کودکان آذربایجان گفت: فولکلور، یکی از شاخص ­های فرهنگی هر ملت است که با مراجعه به آن روانشناسی اجتماعی ملت ­ها را می تـوان مورد کنکاش قرار داد.

زعفر احدزاده، نویسنده کتاب فولکلور کودکان آذربایجان در گفت وگو با ایسنا در ارتباط با اهمیت دهی به مقوله میراث معنوی اظهار کرد: فولکلور، یکی از شاخص ­های فرهنگی هر ملت است که با مراجعه به آن روانشناسی اجتماعی ملت­ها را ی توان مـورد کنکاش قرار داد.

بررسی و تعمق در فولکلور، به نوعی مطالعه کل فرهنگ است چرا که اساساً شاخه ­های مختلف فرهنگ، ریشه در فولکلور دارد و به جرات می­توان گفت که ماناترین و ناب ترین آفرینش های ادبی و هنری بشر از ژانرهای مختلف فولکلور الهام گرفته است.

احدزاده ادامه داد: امروزه شکافی بین فرهنگ غنی گذشته ­های نه چندان دور و نسل حاضر اتفاق افتاده، فولکلور از الزامات مهم برای نسل امروز و آیندگان است که نیاز به بازتعریف آن بیش از پیش احساس می­شود و با توجه به پیشینه کهن و درخشان تاریخی، زندگی اقوام و طوایف مختلف در کنار هم و شرایط متغیّر آب و هوایی، باعث شده است که کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده خوب بدون توجه به میراث معنوی و کودکان ساخته نمی شود

آینده خوب بدون توجه به میراث معنوی و کودکان ساخته نمی شود