مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-19سياسي

گسترش فرهنگ کتاب خوانی در مناطق عشایری توسط سفیران دانایی رضوی


مدیر اندیشگاه رضوی و کارشناس فعالیت های داوطلبانه و خادمیاری آستان قدس رضوی گفت: فعالیت های داوطلبانه نیروهای خادمیار کتاب، فرصتی برای استفاده از ظرفیت های مردمی جهت گسترش و احیای فرهنگ کتاب و کتاب خوانی حتی در دورترین مناطق روستایی و عشایری کشور است.

- سید عباس مرجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه کتاب خوانی یکی از نیازهای جامعه است و در این میان انتخاب کتاب باید بر اساس نیاز خواننده باشد، گفت: در حال حاضر خدمت به هم نوع در قالب خادمیار کتاب تجلی پیدا کرده و مفهوم خدمت به زائر رضوی توسعه پیدا کرده است.

مدیر اندیشگاه رضوی و کارشناس فعالیت های داوطلبانه و خادمیاری آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: فعالیت های داوطلبانه نیروهای خادمیار کتاب، فرصتی برای استفاده از ظرفیت های مردمی جهت گسترش و احیای فرهنگ کتاب و کتاب خوانی حتی در دورترین مناطق روستایی و عشایری کشور است.

وی افزود: فعالیت گروه جهادی خادمیاران با عنوان سفیران دانایی رضوی برای اولین بار در سال گذشته در چهارمحال و بختیاری اجرا شد و دومین اردوی جهادی سفیران دانایی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری نیز به همت کانون خدمت رضوی کتاب و کتاب خوانی استان برای دانش آموزان عشایر شهرستان کوهرنگ در روستای نظرآباد برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فرهنگ کتاب خوانی در مناطق عشایری توسط سفیران دانایی رضوی

گسترش فرهنگ کتاب خوانی در مناطق عشایری توسط سفیران دانایی رضوی