مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-29سياسي

کنگره حج باشکوه ترین تابلوی وحدت جهان اسلام است


امام جمعه سنندج با بیان اینکه عید قربان عید تسلیم و بندگی خالصانه، گفت: کنگره حج باشکوه ترین تابلوی وحدت جهان اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز عید قربان اظهار کرد: کنگره حج بزرگترین تابلوی وحدت جهان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر مکرم اسلام بزرگترین رحمت العالمین است پیامبری که نسبت به امت اسلام بسیار مهربان و رحیم است.

وی با بیان اینگه پیامبر مکرم اسلام نسبت به هر مسلمانی از پدر دلسوزتر است، عنوان کرد: حضرت محمد(ص) نسبت به انسان ها و حتی حیوانات مهربان بود و با اخلاق حسنه دین اسلام را ترویج و سعادت را برای جامعه بشریت به ارمغان آورد.

وی اذعان کرد:خداوند تبارک و تعالی خطاب به پیامبر می فرماید ای پیامبر امت ات چنان از جایگاهی برخوردار هستند که تا زمانی استغفار کنند هرگز عذاب سخت برایشان نمی فرستم .

ماموستا رستمی با تاکید براینکه اسلام روز به روز در حال ترقی و پیشرفت است، عنوان کرد:  باید به مسلمان بودن خود افتخار کنیم دین بزرگی که حتی اندیشمندان غربی بر این اعتقاد هستند که اسلام تنها دین پویا و در حال پیشرفت و گسترش است.

وی اذعان کرد: پیامبر اسلام نسبت به امت به ویژه ایتام بسیار مهربان و بر کمک به نیازمندان و دستگیری از فقر همواره تاکید می فرمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره حج باشکوه ترین تابلوی وحدت جهان اسلام است

کنگره حج باشکوه ترین تابلوی وحدت جهان اسلام است