مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:482023-07-03فناوري

شبکه های مجازی عامل تغییرات سبک زندگی


خبرگزاری فارس-اراک؛ ظهور فناوری های نوین ارتباطی دگرگونی بنیادینی را در ساختار تعاملات و ارتباطات انسانی ایجاد کرده است.

پیامد این امر، شکل گیری نوع جدید از تعاملات انسانی است که امکان ارتباطات انسانی را به فراتر از زمان و مکان گسترش می دهد که به تبع آن سبب به وجود آمدن شبکه های اجتماعی مجازی می شود.

در دنیای مدرن، یکی از تکنولوژی هایی که دارای شبکه های اجتماعی مجازی گوناگون است، اینترنت است و اینترنت یک جریان وسیع و فضای مجازی جهان پیچیده ای از افراد مختلفی با گرایش های متفاوتی است که این گروه ها در کنار هم و در تعامل با یکدیگر زندگی می کنند.

در واقع از آنجا که دنیای مجازی همگام با دنیای حقیقی بر وجود آدمی و گرایش هایش تأثیر می گذارد، می توان از واژه زندگی در سایبر اسپیس استفاده کرد.

به عبارت دیگر فضای مجازی محلی برای وارد کردن و دخالت دادن دنیای واقعی در آن است، مجازی شدن با عبور از مرزهای دنیای واقعی به نیرومحرکه ای برای تغییر سبک زندگی بشری و بالاتر از آن به عاملی برای تغییر سبک های فکری و رفتاری آدمی تبدیل شده است که در اینجا طبق نظر مک لوهان، فناوری ارتباطات، جهان را به صورت یک دهکده جهانی درآورده است.

حجت مداحی استاد جنگ نرم و تحلیل شبکه های مجازی کشور در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: استفاده از فناوری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های مجازی عامل تغییرات سبک زندگی

شبکه های مجازی عامل تغییرات سبک زندگی