مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-08اقتصادي

خوزستانی ها بیش از 340 میلیارد ریال نذر قربانی دادند


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: مردم این استان در عید قربان سال جاری بیش از 340 میلیارد ریال را در قالب طرح «نذر قربانی» برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند.

- اهواز- معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: مردم این استان در عید قربان سال جاری بیش از 340 میلیارد ریال را در قالب طرح نذر قربانی برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید هاشمی فرد ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قربانی کردن در روز عید سعید قربان عید بندگی خدا یکی از سنت های پسندیده ای است که مردم خوزستان هر ساله در روز عید قربان با قربانی کردن گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان در این امر خیر مشارکت گسترده دارند.

وی با اشاره به اینکه کمک های مردم خوزستان در طرح نذر قربانی از چند روز قبل از عید قربان در استان شروع شده تا عید غدیر ادامه داشت، خبر داد: تاکنون بیش از 340 میلیارد ریال کمک مردمی این استان در این طرح برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان به تشریح این نذورات پرداخت و افزود: مردم خوزستان در روز عید قربان امسال تعداد 2 هزار رأس گوسفند، 17 هزار کیلوگرم گوشت و مابقی پول نقد را در روز عید قربان برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستانی ها بیش از 340 میلیارد ریال نذر قربانی دادند

خوزستانی ها بیش از 340 میلیارد ریال نذر قربانی دادند