مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 23:302023-06-24ورزشي

رایزنی داورزنی و حمایت قاطع هیات رییسه فدراسیون جهانی از تیم ملی والیبال ایران


هیات رییسه فدراسیون جهانی والیبال در نشست هیات رییسه خود در جمهوری دومینیکن به موضوع ویزای تیم ملی ایران ورود کرد و با حمایت کامل از والیبال ایران یک مصوبه تاریخی برای این موضوع داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست هیات رییسه فدراسیون جهانی والیبال روزهای یکم تا سوم تیرماه به میزبانی شهر پونتا کانا در جمهوری دومینیکن برگزار می شود.

محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال ایران و عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی که به دعوت آری گراسا رییس FIVB در این نشست شرکت کرده است، در دو روز گذشته موضوع صادر نشدن ویزای تیم ملی والیبال ایران برای هفته سوم لیگ ملت ها در آناهایم آمریکا را با اعتراضات کتبی و شفاهی، پیگیری ها و رایزنی فراوان در دستور کار نشست هیات رییسه قرار داد.

پس از پیگیری و مذاکرات معتدد دکتر محمدرضا داورزنی، هیات رییسه فدراسیون جهانی والیبال موضوع ویزای تیم ایران را به صورت خاص بررسی کرد و تصویب کرد در صورتی که آمریکا به تیم کامل ایران ویزا ندهد، امتیازات ایران در رده بندی جهانی حفظ می شود و بازی نکردن ایران در هفته سوم لیگ ملت ها 2023 در جایگاهش تاثیری نخواهد داشت.

به این ترتیب اگر آمریکا به تمامی نفرات اصلی تیم ایران تا زمان پرواز تیم از فرانکفورت به این کشور (یکشنبه 11 تیر) ویزا ندهد، تیم ملی والیبال می تواند در هفته سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی داورزنی و حمایت قاطع هیات رییسه فدراسیون جهانی از تیم ملی والیبال ایران

رایزنی داورزنی و حمایت قاطع هیات رییسه فدراسیون جهانی از تیم ملی والیبال ایران