مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-17اجتماعي

استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه سازی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی


مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه سازی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی از اولویت های سازمان نوسازی، - مهدی اربابی در حاشیه برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در سنندج در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مجموعه های آموزش وپرورش، نوسازی مدارس و مجمع خیرین در کشور از اتحاد و انسجام خاصی برخوردار است.

مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: انسجام این بازوهای توانمند توانسته اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه ایجاد و توسعه زیرساخت ها در مجموعه آموزش وپرورش رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه امروز خوشبختانه در سطح کلان کشوری بیشترین بهره وری را از خیرین داشته ایم، افزود: نه تنها در حوزه مدرسه سازی بلکه در سایر حوزه های مرتبط با نظام تعلیم و تربیت از ظرفیت عظیم خیرین بهره مند شده ایم.

مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تأکید کرد: جذب و نگهداشت خیرین مدرسه ساز از اولویت هاست، تمام تلاش خود را در این زمینه با استفاده از همه ظرفیت های بکار خواهیم گرفت.

بهره مندی از زیرساخت های آموزشی مناسب حق تمام دانش آموزان است وی افزود: بهره مندی از زیرساخت های آموزشی مناسب حق تمام دانش آموزان است تحقق این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه سازی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی

استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه سازی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی