مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-23سياسي

لزوم حمایت دولتمردان از شالیکاران در هنگام برداشت محصول


امام جمعه رشت با ابراز گلایه از مشکلات پیش آمده در فصل زراعی گذشته برای شالیکاران، خواستار حمایت دولتمردان از کشاورزان در زمان برداشت محصول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت اظهار کرد: هر بنده ای از بنده خدا سنت غلطی را بنا بگذارد در گناه کسانی که به آن عمل کند شریک است به این معنی که اعمال گناه همه کسانی که آن گناه را انجام دهند به خودشان بر می گردد.

وی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش و گرامیداشت هفته قوه قضاییه افزود: از خداوند می خواهیم که به دستگاه قضا کمک کند چرا که قضاوت کار بسیار سختی است و گردنه های دشواری دارد.

امام جمعه رشت با ابراز گلایه از مشکلات پیش آمده در فصل زراعی گذشته برای شالیکاران گفت: حمایت دولتمردان در هنگام برداشت محصول می تواند از آسیب پذیری این قشر زحمتکش جلوگیری کند.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: کشاورز گیلانی وقتی برنج را تولید می کند انتظار دارد تا در زمان تولید، برنج خود را وارد بازار کند، اما با کم کاری پیش آمده در سال گذشته مقداری از برنج کشاورزان روی دستشان ماند و دچار مشکل شدند.

وی با تاکید بر اینکه برخی ایرانیانی که کشور را رها کرده و در رسانه های معاند فارسی زبان علیه ایران اقدام می کنند مهره های سوخته دشمنان هستند، تصریح کرد: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت دولتمردان از شالیکاران در هنگام برداشت محصول

لزوم حمایت دولتمردان از شالیکاران در هنگام برداشت محصول