مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-27سياسي

37 واحد تولیدی راکد و نیمه راکد اردبیل به چرخه تولید بازگشتند


معاون پشتیبانی دادگستری کل استان اردبیل گفت: 37 واحد تولیدی راکد و نیمه راکد با ظرفیت اشتغالزایی 600 نفر در اردبیل به چرخه تولید و اشتغال بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف خدادادی شامگاه دوشنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که به مناسبت هفته قوه قضاییه در دادگستری استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات و رسیدن به توسعه، آبادانی و اشتغال در استان اردبیل رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضاییه در استان اردبیل تصریح کرد: در همین راستا امروز نیز همسو با نامگذاری ایام هفته قوه قضاییه روز حمایت از سرمایه گذاران و تولید دانش بنیان و مهار تورم جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری ستاد استانی پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به منظور رسیدگی به پرونده های 12 واحد سرمایه گذاری تولیدی و صنعتی برگزار شده و مصوبات لازم برای رفع مشکلات حقوقی این واحدها اتخاذ شد.

دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان اردبیل با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی گفت: هرگونه پیشرفت و توسعه استان و برون رفت از مشکلات اقتصادی همکاری، هماهنگی و تعامل مدیران و مسئولان متولی استان در حمایت از تولید و اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 واحد تولیدی راکد و نیمه راکد اردبیل به چرخه تولید بازگشتند

37 واحد تولیدی راکد و نیمه راکد اردبیل به چرخه تولید بازگشتند