مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 22:502023-06-29پزشكي

یک سردخانه عرضه گوشت در شادگان پلمب شد


رییس مرکز بهداشت شادگان از پلمب یک سردخانه عرضه گوشت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله شکری عصر امروز پنجشنبه در گفتگویی رسانه ای با اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه عید سعید قربان و به منظور پیشگیری از بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو (CCHF)، تمهیدات ویژه و تشدید نظارت های بهداشتی بر قصابی ها و سردخانه های عرضه گوشت توسط کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان شادگان انجام شد.

وی افزود: در پی بازدید مشترک کارشناسان بهداشت، کارشناسان اداره دامپزشکی و اداره اماکن شهرستان شادگان از قصابی ها و محل های فروش گوشت یک واحد سردخانه عرضه گوشت به علت نقض دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

رییس مرکز بهداشت شادگان با یادآوری اینکه بیماری هایی مانند تب خونریزی دهنده کریمه کنگو از دام به انسان از طریق گوشت آلوده منتقل می شود، گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و احتمال شیوع این بیماری، در زمان خُرد کردن گوشت از دستکش استفاده کنند.

وی افزود: شهروندان باید گوشت مورد نیاز را از مراکز مجاز مورد تأیید بهداشت و دامپزشکی، تهیه کنند و حتماً گوشت خریداری شده را حداقل 24 ساعت و جگر و قلوه به مدت 48 ساعت در دمای صفر تا چهار درجه سانتی گراد نگه دارند و سپس مصرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سردخانه عرضه گوشت در شادگان پلمب شد

یک سردخانه عرضه گوشت در شادگان پلمب شد