مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-22ورزشي

رونمایی امید نورافکن از کفش 40 میلیون تومانی (عکس)


عکس امید نورافکن حاشیه ساز شده است.

کفشی از برند گران قیمت دولچه گابانا پوشیده است که در سایت رسمی این برند، کفش او چیزی حدود 40 میلیون تومان قیمت دارد! - عکس امید نورافکن حاشیه ساز شده است.

کفشی از برند گران قیمت دولچه گابانا پوشیده است که در سایت رسمی این برند، کفش او چیزی حدود 40 میلیون تومان قیمت دارد! امید نورافکن، در جشن قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت های کافا از کفش های گران قیمت خود رونمایی کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری در دو دیدار پرگل مقابل افغانستان و قرقیزستان به فینال تورنمنت کافا رسید و در نهایت در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت که در یک رقابت نزدیک و فیزیکی توانست با گلزنی سردار آزمون در لحظات ابتدایی نیمه دوم به برتری یک بر صفر مقابل میزبان خود دست پیدا کند و به قهرمانی در این رقابت ها برسد.

  شاگردان قلعه نویی با پیروزی در دیدار فینال، پس از سال ها یک جام را به دست آوردند و از هر فرصتی برای گرفتن عکس یادگاری استفاده کردند.

  در این بین عکس امید نورافکن بیش از همه حاشیه ساز شده است.

چرا که مدافع باشگاه سپاهان در این عکس، کفشی از برند گران قیمت دولچه گابانا پوشیده است که در سایت رسمی این برند چیزی حدود 40 میلیون تومان قیمت دارد!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی امید نورافکن از کفش 40 میلیون تومانی (عکس)

رونمایی امید نورافکن از کفش 40 میلیون تومانی (عکس)