مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-06سياسي

استقبال بعثه های ایران و عراق از ارتقاء سطح همکاری ها


در دیدار مسئولان بعثه های حج ایران و عراق دو طرف از ارتقاء سطح همکاری ها و امضای یادداشت تفاهم همکاری فی ما بین استقبال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی چهارشنبه شب (14 تیرماه) با حجت الاسلام والمسلمین سامی مسعودی رییس شورایعالی حج و عمره عراق در مکه مکرمه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو طرف درباره نحوه برگزاری حج امسال و خدمات ارائه شده به زائران ایرانی و عراقی تبادل نظر کرده و خواستار یافتن راهکار مشترک در خصوص تمهیدات جدید کشور عربستان در مورد حج آینده شدند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اختصاص یک درصد سهمیه به هر کشور بعنوان عوامل اجرایی درحج آینده را منطبق با واقعیت های روز ندانست و رییس شورایعالی حج و عمره عراق هم تاکید کرد این رقم برای کشورهایی که خدمات مختلف به زائران خود ارائه می دهند امکان پذیر و عملی نیست.

وی در پاسخ به پیشنهاد سرپرست حجاج ایرانی برای پیگیری این موضوع توسط مسئولان حج دو کشور افزود: ایران وعراق در خصوص مشکلات این تصمیم باید با وزارت حج و عمره عربستان جلسه گذاشته و دیدگاه و نقطه نظرات خود را مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بعثه های ایران و عراق از ارتقاء سطح همکاری ها

استقبال بعثه های ایران و عراق از ارتقاء سطح همکاری ها