مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-25سياسي

آغاز فعالیت تابستانه 20 هزار دانش آموز بسیجی


مسئول سازمان بسبج دانش آموزی کشور گفت: 20 هزار عضو سازمان بسیج دانش آموزی کشور در حال آموزش برای اجرای فعالیت های فرهنگی و پرورشی در قالب اردوهای یاوران ولایت درمدارس هستند که این افراد پس از سپری کردن دوره های معرفتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، غنی سازی اوقات فراغت یکی از رویکردهای مهم آموزش و پرورش در فصل تابستان است که نقش تاثیرگذاری در ایجاد گرایش دانش آموزان به فعالیت های مثبت و سازنده دارد برای تحقق آن سازمان بسیج دانش آموزی از ظرفیت های بسیجیان بهره گرفته تا دانش آموزانی انقلابی و نخبه تربیت کند.

سردار سرتیپ مجتبی باستان مسئول سازمان بسبج دانش آموزی کشور اظهار داشت: دوره های تابستانه آموزش مهارت های فرهنگی و اجتماعی با حضور 20 هزار عضو سازمان بسیج دانش آموزی کشور آغاز شد.

وی گفت: این تعداد دانش آموز بسیجی تا شهریور ماه با حضور در پایگاه های بسیج دانش آموزی تربیت های لازم را در عرصه های فرهنگی و اجتماعی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن می آموزند و در سال تحصیلی آینده در مدارس به اجرای برنامه می پردازند تا همسالان خود را با موضوع های روز آشنا کنند.

مسئول سازمان بسبج دانش آموزی کشور پویش همکلاسی مهربان را از دیگر برنامه های این سازمان برشمرد و افزود: در این طرح دانش آموزان بسیجی در مدارس استان های کشور نوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت تابستانه 20 هزار دانش آموز بسیجی

آغاز فعالیت تابستانه 20 هزار دانش آموز بسیجی