مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-26سياسي

ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین خلق است


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای به مناسبت سالگرد ترور نافرجام رهبر انقلاب، این تلاش سازمان مجاهدین خلق را سند رسوایی این سازمان طی چهاردهه گذشته خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) و سپس جنایت انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در ششم و هفتم تیر ماه سال 1360، در حافظه تاریخی ملت عزیز ایران، عرصه تقابل جبهه پوشالی ضد انقلاب داخلی به سرکردگی سازمان منافقین با جبهه متحد انقلاب اسلامی و آرمان های دینی، ملی و انقلابی ملت ایران است که بر پیشانی آن مظلومیت یاران امام (ره) و خادمین واقعی ملت و کینه توزی استکبار جهانی و ایادی مزدور داخلی آنان آشکار است.

این فاجعه هولناک و غم انگیز که منجر به شهادت دهها تن از شخصیت های برجسته و نیروهای مؤمن، متعهد، انقلابی و مردمی نظام گردید، طی چهار دهه اخیر سند رسوایی منافقین ضد خلق و مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم بوده است که همواره رویایی سرنگونی جمهوری اسلامی ایران را در سر داشته اند.

اقدام اخیر پلیس آلبانی در یورش به مقر سازمان منافقین در این کشور که به هلاکت و زخمی شدن تعدادی از تروریست ها منجر شد از یک سو و ممانعت فرانسه از برگزاری گردهمایی سالانه این سازمان جنایتکار در پاریس، علاوه بر آشکار شدن واگرایی و اضمحلال ظرفیت های اپوزسیون خارج از کشور نشانه روشن آگاه شدن حامیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین خلق است

ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین خلق است