مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-22اقتصادي

آیت الله اراکی: قشر ضعیف جامعه در پرداخت هزینه های مسکن ملی ناتوان هستند


عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه قشر ضعیف جامعه نمی تواند هر سه ماه 40 میلیون تومان برای طرح نهضت ملی پرداخت کند، گفت: مصالح داخل کشور تولید می شود و باید با قیمت ارزان در اختیار مردم قرار گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در نشست تبیینی الگوی معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی که در دفتر این شخصیت حوزوی برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: شهر یک موجود زنده محسوب می شود و باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم و ما نمی توانیم چشممان را روی واقعیت ببندیم.

  وی ادامه داد: در فقه معماری با 3 عنصر اصلی مواجه هستیم، اولین و اساسی ترین عنصر در این حوزه این است که شهر باید طوری ساخته شود که مومن بتواند زیست دینی داشته باشد.

شهرهایی که ساخته می شود محل زیست عابدان خداوند است.

  اراکی تصریح کرد: شهر باید طوری ساخته شود که در برابر خالق آفرینش خضوع داشته باشد، باید توجه کنیم که این جهان با نظم خاص تشکیل شده است ، بدین جهت شهری که می خواهیم بسازیم باید مبتنی بر جهان آفرینش و نظم آن باشد.

  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اولین و خطرناک ترین مسئله ای که این عنصر حیاتی و مهم را دچار مشکل می کند، قطع ارتباط مومن با خداوند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اراکی: قشر ضعیف جامعه در پرداخت هزینه های مسکن ملی ناتوان هستند

آیت الله اراکی: قشر ضعیف جامعه در پرداخت هزینه های مسکن ملی ناتوان هستند