مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-03سياسي

کرمان غرق در جشن های غدیر


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تشریح جشن هایی که در نقاط مختلف شهر کرمان از 14 تا 16 تیرماه برگزار می شود، گفت: جشن بزرگ غدیر خم در شامگاه 15 تیرماه در مهدیه صاحب الزمان و 16 تیرماه جشن همراه بیمار در بیمارستان افضلی پور و .

- ایسنا/کرمان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تشریح جشن هایی که در نقاط مختلف شهر کرمان از 14 تا 16 تیرماه برگزار می شود، گفت: جشن بزرگ غدیر خم در شامگاه 15 تیرماه در مهدیه صاحب الزمان و 16 تیرماه جشن همراه بیمار در بیمارستان افضلی پور و .

از جمله جشن های این ایام هستند.

حسین انجم شعاع پیش از ظهر امروز 12 تیرماه در نشست خبری با محوریت اعلام برنامه های دهه امامت و ولایت در استان کرمان اظهار کرد: حدود 80 درصد برنامه های دهه امامت و ولایت توسط کمیته تشکل ها و موکب های مردمی انجام می شود.

او ادامه داد: به دنبال جهت دهی به جشن های مردمی هستیم و قصد ممانعت نداریم، بلکه هدفمان کمک به بهتر اجرا شدن و کنار هم آوردن ظرفیت ها است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: در 30 محله جشن های دهه امامت و ولایت برگزار می شود و کمک کردیم که برنامه های فرهنگی و هنری نیز در کنار جشن هایشان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان غرق در جشن های غدیر

کرمان غرق در جشن های غدیر