مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-11سياسي

وحیدی: 3 میلیون نفر در مراسم جشن عید غدیر در تهران شرکت کردند


وزیر کشور با اشاره به حضور سه میلیون نفری مردم تهران در مراسم جشن روز عید غدیر گفت: رسانه های خارجی این مراسم را نادیده گرفتند.

- وزیر کشور با اشاره به حضور سه میلیون نفری مردم تهران در مراسم جشن روز عید غدیر گفت: رسانه های خارجی این مراسم را نادیده گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی صبح امروز در همایش امیرالمؤمنین معیار زندگی، الگوی حکمرانی در وزارت کشور با بیان اینکه، غدیر عیدالله اکبر بوده و اهمیت زیادی دارد، اظهار کرد: هیچ نبی مانند پیامبر(ص) آزار ندید.

پیامبر(ص) با جریان شرک، ظلم و جاهلیت مبارزه کرد و آزار زیادی هم دید اما خداوند به پیامبر می فرماید اگر رسالت غدیر را انجام ندهی، رسالتت را ناتمام گذاشته ای.

این دستور خداوند نشانه اهمیت زیاد غدیر است.

وی ادامه داد: چرا رسالت غدیر مورد توجه مسلمانان قرار نگرفت؟ چرا غدیر در اذهان و روان های مردم جاری نشد که تا 60 سال بعد شهادت امیرالمؤمنین روی منابر به ایشان دشنام می دادند؟ آنچنان جریان انحراف و تزویر حاکم بود که ذهنیت جامعه اسلامی را به جای دیگری برد.

کربلا برای این اتفاق افتاد که فضای جامعه را فقط شهادت امام حسین (ع)می توانست تغییر دهد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ادامه غدیر است، تصریح کرد: پس از استقرار انقلاب اسلامی باز هم جریان جهالت، فریب مکر و توطئه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: 3 میلیون نفر در مراسم جشن عید غدیر در تهران شرکت کردند

وحیدی: 3 میلیون نفر در مراسم جشن عید غدیر در تهران شرکت کردند