مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-05سياسي

310 نفر از فعالان کشاورزی اردبیل دوره های مهارتی را سپری کردند


مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 310 نفر از فعالان و شاغلان بخش کشاورزی دوره های آموزشی کشاورزی مهارت زا و اشتغال آفرین را سپری کردند.

- مقصود ضیا چهره در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری و به همت اداره ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل 20 دوره آموزشی کشاورزی مهارت زا و اشتغال آفرین برای 310 نفر از شاغلان و فعالان بخش کشاورزی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی دو الی 6 روزه با موضوعات پرورش دام، زنبورداری، گیاهان دارویی، کاشت زعفران پرورش قارچ خوراکی، کالیبراسیون سمپاش ها، باغبانی و … برگزار شد.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: شرکت کنندگان در این دوره های تخصصی عملی، دانش تئوری لازم برای تقویت مهارت های شغلی خود و یا راه اندازی شغل کشاورزی را با گذراندن آموزشی را کسب و در پایان دوره گواهینامه آموزشی مورد تأیید وزارت جهاد کشاورزی را اخذ کردند.

ضیاءچهره گفت: این دوره های آموزشی با برنامه ریزی مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان اردبیل در سه ماه اول سال جاری و در دو بخش مستقل برگزار شد که در شکل اول این دوره ها با همت مروجان و کارشناسان جهاد کشاورزی در مراکز خدمات دهستان با حضور حدود 25 نفر کشاورز و در شکل دوم در قالب تفاهم نامه آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

310 نفر از فعالان کشاورزی اردبیل دوره های مهارتی را سپری کردند

310 نفر از فعالان کشاورزی اردبیل دوره های مهارتی را سپری کردند