مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-02سياسي

برخی اصلاح طلبان آشکارا مقابل نظام اسلامی ایستاده اند


رییس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان گفت: برخی عناصر خودفروخته اصلاح طلب و نوکیسه جای اینکه برنامه ارائه دهند، مقابل نظام اسلامی که با خون هزاران شهید، -  رضا تبیانیان، رییس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: اطرافیان واقعی آیت الله رییسی افرادی هستند که دنبال پست و مقام نیستند و احتیاجی به سفارش و لابی ندارند.

افرادی که خودشان توانایی انجام کارها را دارند و تشنه خدمت هستند؛ نه افرادی که مدام به دنبال پست و مقام می گردند.

وی افزود: پست طلبان افرادی هستند که همسو با دولت گذشته بوده و امروز کاسه داغ تر از آش شده اند و با تهدید و فشار به دنبال سهم خواهی هستند.

افرادی که خود را انقلابی و پایبند به اصول معرفی می کنند؛ اما در اصل با اصلاح طلبان و نوکیسگان هماهنگ شده اند و مدام شعار بازنگری در قانون اساسی و رفراندوم سر می دهند.

رییس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان گفت: این افراد مهم ترین پیام سوم خرداد که حماسه بزرگ ملت ایران بود، را نادیده می گیرند و در زمین دشمن بازی کرده و از سران فتنه حمایت می کنند.

تبیانیان عنوان کرد: امروز نماینده ای که در دولت نهم در میدان نبوده و توفیقی در جهت تحقق مطالبات مردم منطقه خود نداشته و در این زمینه کوتاهی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی اصلاح طلبان آشکارا مقابل نظام اسلامی ایستاده اند

برخی اصلاح طلبان آشکارا مقابل نظام اسلامی ایستاده اند