مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:162023-07-14سياسي

مسئولان فرهنگی به موضوع حجاب توجه مضاعفی داشته باشند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئولان فرهنگی و دستگاههای مکلف در امر حجاب به این موضوع توجه مضاعفی داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئولان فرهنگی و دستگاههای مکلف در امر حجاب به این موضوع توجه مضاعفی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی 23 تیرماه با اشاره به سالروز حمله رضا شاه در سال 1314 به مسجد گوهر شاد و رواج بی حجابی افزود: مسئله عفاف و حجاب جزو واجبات است و آیات متعددی در قرآن در این موضوع نازل شده است، موضوع حجاب مسئله فردی نیست بلکه آثار آن در جامعه نمود پیدا می کند.

وی با اشاره به آثار منفی بی حجابی در جامعه افزود: بد حجابی و بی حجابی باعث تزلزل خانواده ها می شود و زمینه فساد را بین جوانان گسترش می دهد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه تبلیغ دین و باورهای دینی از مهمترین وظیفه حوزه های علمیه است، افزود: آنهایی که به مبانی اسلام و دین و نظام حمله می کنند نوعاً به جبهه استکبار وابسته اند لذا باید به مبانی باطل غرب و استکبار هجمه وارد کنیم.

وی افزود: مدعیان آزادی در غرب، انسانهای خشن و مخالف آزادی خواهی هستند و با هرگونه دموکراسی که برخلاف دموکراسی تعریف شده خود آنها باشد، مخالفند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان فرهنگی به موضوع حجاب توجه مضاعفی داشته باشند

مسئولان فرهنگی به موضوع حجاب توجه مضاعفی داشته باشند