مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-16سياسي

نهضت امام حسین (ع) ماندگارین نهضت در تاریخ است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هیچ حادثه ای در بشریت به اندازه واقعه عاشورا مکتب ساز نشد، گفت: تاریخ نشان می دهد که تمام نهضت های دنیا آرام آرام فروکش کرده و تنها نهضت پایدار مکتب امام حسین (ع) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در همایش طلایه داران جهاد تبیین در مصلی رشت اظهار کرد: هدف از این همایش هم افزایی و هماهنگی و تدبیر در جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم ماه محرم با همت مضاعف است.

  وی با اشاره به اینکه هرجا دشمن فشار می آورد، مردم فهیم و با بصیرت ما در جهت احیای دین بهتر و بیشتر تلاش می کنند، گفت: امام حسین (ع) با خون خود اسلام را آبیاری کرد و از غربت بیرون آورد، حادثه کربلا بیانگر 2 امر عزت و ذلت است و مردم ما با الگوبرداری از این مکتب همواره در راه حقیقت باقی می مانند.

  نماینده ولی فقیه در استان گیلان، حادثه کربلا و نهضت امام حسین (ع) را ماندگار ترین عرصه در تاریخ دانست و افزود: هیچ حادثه ای در بشریت به اندازه واقعه عاشورا مکتب ساز نشد، حتی دشمنان اسلام میخواستند بعثت را تحریف کنند اما قیام امام حسین آن را حفظ کرد پس کربلا یک فرصت استثنایی برای بشریت است که در همه زوایای آن هدایگری برای زندگی انسان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت امام حسین (ع) ماندگارین نهضت در تاریخ است

نهضت امام حسین (ع) ماندگارین نهضت در تاریخ است