مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:302023-06-25اقتصادي

افزایش تولید واحدهای دامپروری با مکمل های پروبیوتیک دام و طیور


مصرف مکمل های پروبیوتیک دام و طیور با افزایش بازدهی واحدهای دامپروری به رونق اشتغال و بهبود معیشت دامپروران در مناطق محروم کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مسعود سخنگو، کارشناس ارشد تغذیه طیور و مدیر حوزه طیور در یک شرکت دانش بنیان، گفت: این شرکت دانش بنیان به عنوان نخستین شرکت تولیدکننده صنعتی میکروارگانیسم های کاربردی در صنایع غذایی و مکمل های پروبیوتیک در سال 1383 تأسیس شد.

این شرکت با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته تولید، راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی، کنترل کیفیت مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی و سرمایه گذاری عظیم در راستای افزایش حجم تولید صنعتی، به بومی سازی تولید این محصولات نوین اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: تولیدات این شرکت تحت پنج شاخه اصلی مکمل های پروبیوتیک انسانی، مکمل های پروبیوتیک دامی (در حوزه های دام، طیور و آبزیان، پروبیوتیک جهت مصرف اسب و پروبیوتیک زنبور عسل)، پروبیوتیک غذایی، استارترها و پروبیوتیک های لبنی و محصولات آرایشی و بهداشتی ارایه شده اند.

سخنگو افزود: با اقداماتی که در راستای معرفی و ترویج این مکمل های زیستی صورت گرفته در حال حاضر مکمل های پروبیوتیک تولید شده در این شرکت در داروخانه های دامپزشکی استان های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید واحدهای دامپروری با مکمل های پروبیوتیک دام و طیور

افزایش تولید واحدهای دامپروری با مکمل های پروبیوتیک دام و طیور