مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-09سياسي

مسائل شهری برای مسئولان بن بست ایجاد نکند


مسئولان نباید در پیچ و خم مشکلات احساس کنند که به بن بست رسیده اند بلکه باید با تفکر، خلاقیت و همت خود بتوانند برای مشکلات راهکارهای مناسبی را پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار شهرداران استان یزد با اشاره به اینکه سازندگی شهر، کشور و اقتصاد کشور به دست مردم صورت می گیرد، اظهار است: ساختار انسان باعث شده که از قدیم تا به اکنون دست به سازندگی در زمینه های مختلف بزند که یکی از این موارد سازندگی در حوزه شهری است.

وی افزود: انسان تا در ابتدا به بهبود سازندگی درونی دست نیابد نمی تواند سازندگی بیرونی را به منصه ظهور برساند و تغییر و تحولاتی را در شهر صورت دهد.

امام جمعه یزد ادامه داد: باید اخلاق، منش و روشی که برای پیشبرد اصولی و دستیابی به هدف نیاز است را در درون خود پرورش دهیم تا بتوانیم با خلاقیت و هنر خود سازندگی و بالندگی را در حوزه های مختلف به ویژه حوزه شهری ایجاد کنیم.

وی افزود: همت کوتاه و تنگ نظری از جمله مواردی است که می تواند انسان را از حرکت به سوی پیشرفت باز دارد و این مسئله در زمینه خدمات شهری بیشتر به چشم می آید، زیرا همت بلند می تواند مسئولان را به برداشتن گام های بزرگ برای خدمت رسانی به مردم وا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل شهری برای مسئولان بن بست ایجاد نکند

مسائل شهری برای مسئولان بن بست ایجاد نکند