مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-21سياسي

سفر امیدبخش رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد


رییس جمهور گفتند در آینده نزدیک کهگیلویه و بویراحمد تحول بزرگی به خود خواهد دید و بحث بیکاری تا حدود زیای برطرف خواهد شد که امید بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: ایام حزن انگیزم محرم را به همه نمازگزاران تسلیت عرض می کنم، توصیه ای که رهبر انقلاب در امور دینی فرمودند اینکه تبلیغ اولویت اول است و همه رسالت جهاد تبیین را بر عهده دارند اگرچه اهل قلم و اهل بیان وظیفه سنگین تری در این زمینه دارند.

وی افزود: عفاف و حجاب جایگاه ارزشمندی دارد که بایستی در این خصوص هم به درستی در جامعه امربه معروف و نهی از منکر کرد.

رهبر انقلاب فرمودند که کشف حجاب هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است، پس بی حجابی توطئه دشمنان اسلام است و فرد بی حجاب آب به آسیاب دشمن می ریزد.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد: نکته دیگر کشور روسیه یک خطای محاسباتی مرتکب شد و اینکه برخی از این کشورهای عربی مدعی اند که جزایر سه گانه ایرانی حل وفصل شود.

وی افزود: درست است با برخی کشورها ارتباطاتی داریم اما به این معنا نیست که خطاها را نادیده بگیریم و ایران اسلامی تحت هیچ عنوانی بر سر سرزمینش مذاکره نمی کند و در دوران دفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر امیدبخش رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

سفر امیدبخش رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد