مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:102023-06-24پزشكي

گام های هشت گانه مهم در مسئله ازدواج موفق و پایدار تشریح شد


کارشناس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت خوزستان گفت: توجه به گام های هشت گانه می تواند در مسئله ازدواج و ابعاد آن تأثیر زیادی داشته باشد.

- شهره دشت پیما در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: ازدواج مهمترین اتفاق زندگی برای انسان هاست و اصلی ترین کارکرد آن احساس خوشبختی است که همه با ازدواج به دنبال آن هستند.

کارشناس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه ازدواج موفق بهترین فرصت برای تجربه ماندگار و پایدار خوشبختی است، افزود: این احساس زمانی برای فرد ایجاد می شود که با تصمیم درست بتواند فرد مناسبی را برای همسری انتخاب کند.

وی اظهار کرد: چند عامل مهم و اساسی در ازدواج موفق نقش دارد که توجه به آنها موجب اعتماد و اطمینان بیشتر برای انتخاب همسر و ازدواج موفق می شود؛ البته هرچه نقش این عوامل در انتخاب فرد مناسب به عنوان همسر بیشتر باشد، احتمال موفقیت در امر ازدواج بیشتر می شود و برعکس این قضیه صدق می کند.

دشت پیما در ادامه برای ازدواج موفق هشت گام را ضروری دانست و تشریح کرد: آگاهی از ازدواج و انگیزه داشتن دو اصل مهم در گام اول ازدواج هستند، هر چه فرد آگاهانه ازدواج کند یعنی بداند با ازدواج به دنبال چه اتفاقی در زندگی خود و دیگران است و از انگیزه مناسب نیز برای این اتفاق برخوردار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های هشت گانه مهم در مسئله ازدواج موفق و پایدار تشریح شد

گام های هشت گانه مهم در مسئله ازدواج موفق و پایدار تشریح شد