مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-06اقتصادي

کمبود نیروی کار تبدیل به دغدغه شده است


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در برخی از حوزه ها نبود نیروی کار تبدیل به یکی از دغدغه ها است، گفت: این مطلبی است که در استان های مختلف مطرح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی برادران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین تجلیل از صنعتگران، معدنکاران، صنوف، تجار و بازرگانان استان به پیشینه قدیمی صنوف زنجان اشاره و اظهار کرد: اصناف زنجان به لحاظ همت و ایجاد اعتماد ملی فراتر از مقیاس سرزمینی و جمعیتی زبانزد هستد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به مطالب مطرح شده توسط نمایندگان صنوف مختلف اشاره و تصریح کرد: خواسته های عنوان شده شفاف و ملی بودند که بیانگر نگاه صحیح و شفاف به امور در استان است.

وی رویکرد ریاست جمهوری را تغییر رفتار و پاسخگو بودن عنوان کرد و افزود: پاسخگو کردن دولت از تاکیدات است چرا که نقد توسط خود دولتی ها به حل مسئله کمکی نمی کند.

برادران با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در مدت استقرار با اقدامات چند سال گذشته برابری می کند، تصریح کرد: در این رابطه عزم دولت اصلاح قوانین است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه خیلی از ضعف ها در تعامل با دیگر کشورها در حال حاضر رفع شد، چرا که همه روابط با دنیا منوط به ارتباط با آمریکا و چند کشور نیست، ادامه داد: ایران در دو روز گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی کار تبدیل به دغدغه شده است

کمبود نیروی کار تبدیل به دغدغه شده است