مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-14حوادث

دستگیری 3 شیطان صفتی که کابوس زن و شوهر گرمساری شده بودند


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سه متهمی که زوج گرمساری را مورد ضرب و شتم و اذیت و آزار قرار دادند، در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، سرهنگ جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در پی اعلام شکایت خانمی مبنی بر اینکه به همراه همسر خود حین تردد در حاشیه شهر گرمسار توسط سه فرد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و متهمان وی را سوار بر یک دستگاه پراید کرده و پس از اذیت و آزار در شهر رها کردند، به سرعت چند تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام کرده و وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و با بهره گیری از روش های نوین پلیسی نسبت به شناسایی متهمان اقدام کردند، ادامه داد: راننده خودرو که به جرم حمل مواد مخدر دارای 12 سال حبس بود و در مرخصی از زندان به سر می برد، در یک عملیات منسجم توسط پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اعتراف متهم به بزه انتسابی و معرفی همدستان خود خبر داد و افزود: 2 متهم دیگر این پرونده که تبعه یکی از کشورهای خارجی و سابقه دار هستند، در کمتر از 24 ساعت شناسایی و هر کدام طی عملیات جداگانه ای دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 شیطان صفتی که کابوس زن و شوهر گرمساری شده بودند

دستگیری 3 شیطان صفتی که کابوس زن و شوهر گرمساری شده بودند