مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 00:152023-07-01اقتصادي

پروژه های نیمه تمام شهرستان دیلم تکمیل می شوند


اعتبارات سفر رییس جمهور بزودی اختصاص خواهد یافت که در این صورت مشکلات زیادی را رفع خواهد کرد و پروژه های نیمه تمام را به بهره برداری خواهد رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی شنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دیلم با موضوع توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 1402 با حضور مسئولان استانی و شهرستانی گفت: اعتبارات سفر رییس جمهور بزودی اختصاص خواهد یافت که در این صورت مشکلات زیادی را رفع خواهد کرد و پروژه های نیمه تمام را به بهره برداری خواهد رساند.

فرماندار دیلم بیان داشت: مطالبه گری زیادی در حوزه پلاژ بانوان داشته ایم که با توجه به رقم ریالی خوبی که امسال و سال آینده برای این پروژه تعریف شده است شاهد پیشرفت فیزیکی این پروژه مهم خواهیم بود.

اسدی گفت: با توجه به دیدگاه و تاکید استاندار بر تکمیل پروژه ها نیمه تمام و پروژه هایی که از قبل مانده است، اعتبار جهت فعال سازی پروژه استخر و تکمیل سالن کشتی بزودی اختصاص خواهد یافت.

رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان دیلم گفت: خرید تجهیزات بیمارستانی و تکمیل کردن بخش های مختلف حوزه بهداشت و درمان هم از دغدغه های خاص دولت و به تبع آن مدیریت استان و شهرستان خواهد بود که اعتبارات لازم هم در این زمینه در نظر گرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام شهرستان دیلم تکمیل می شوند

پروژه های نیمه تمام شهرستان دیلم تکمیل می شوند