مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-24اقتصادي

اولین شرکت سهامی عام پروژه به زودی پذیره نویسی می شود


اولین شرکت سهامی عام پروژه مورد بررسی قرار گرفته و نزد سازمان بورس ثبت شده است، این شرکت به زودی در بورس پذیره نویسی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با توجه به برنامه دولت و سازمان بورس مبنی بر افزایش سهم بازار سرمایه از تامین مالی برای اقتصاد، امسال قرار است شرکت های سهامی عام پروژه در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران پذیرش شوند.

از ویژگی های شرکت های سهامی عام پروژه این است که منابع خرد مردمی از بازار سرمایه جمع آوری شده و صرف اجرای پروژه های شرکت ها می شود.

به تازگی مجید عشقی، رییس سازمان بورس،در سفری به استان کرمانشا پیگیر مسائل اولین شرکت سهامی عام پروژه بود و گفت که این شرکت نزد سازمان بورس ثبت شده و به زودی از طریق بورس اوراق بهادار پذیره نویسی خواهد شد.

طبق آنچه از سوی سازمان بورس اعلام شده، این شرکت می تواند از طریق پذیره نویسی چند هزار میلیارد تومانی از بازار سرمایه تامین مالی کرده و تحولی در اجرای پروژه های استان کرمانشاه ایجاد کند.

پیش از این وحید روشن قلب، مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس در مورد شرکت های سهامی عام پروژه محور در مورد فرایند تأمین مالی پروژه ها از بازار سرمایه گفته بود: مطابق دستورالعمل، پذیره نویسی شرکتهای سهامی عام پروژه به 3 طریق انجام می شود و امکان تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شرکت سهامی عام پروژه به زودی پذیره نویسی می شود

اولین شرکت سهامی عام پروژه به زودی پذیره نویسی می شود