مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 21:502023-06-24سياسي

هشت زوج ابرکوهی با آبشار عاطفه ها راهی خانه بخت شدند + عکس


در آستانه اعیاد قربان و غدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها هشت زوج جوان را با اهدای جهیزیه و برگزاری جشن راهی خانه بخت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در این شهرستان به رسم هر سال اقدام به برگزاری جشن ازدواج برای زوج های نیازمند با هدف رفع موانع ازدواج، ترویج ازدواج آسان، گسترش احسان و نیکوکاری و همچنین هدایت کمک های خیرین به سمت امر ازدواج، نمود.

رحیمه اسحاقی مدیر موسسه آبشار عاطفه ها در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان، اظهار کرد: امسال به لطف خداوند و با حمایت خیرین توانستیم برای هشت زوج جوان نیازمند که ازدواجشان به مشکلات مالی و اقتصادی گره خورده بود، جهیزیه تهیه کرده و با برگزاری یک جشن ساده به آغاز زندگی مشترکشان کمک کنیم.

وی با تأکید بر این که این روزها ازدواج برای جوانان از یک سو به واسطه مشکلات اقتصادی و از سوی دیگر به دلیل تجملات فراوان در برگزاری جشن ها، به دژی نفوذناپذیر تبدیل شده است، اذعان کرد: ترغیب جوانان و تسهیل ازدواج موفق و آسان مشارکت خیرین، بسترسازی رسانه ها در فضای مجازی و کمک دستگاه های اجرایی را می طلبد.

مدیر موسسه آبشار عاطفه ها با بیان این که ازدواج آسان برای جوانان زمینه رشد فکری و فرهنگی آنان را فراهم می کند، اضافه کرد: دستگاه های فرهنگی و افراد تأثیرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت زوج ابرکوهی با آبشار عاطفه ها راهی خانه بخت شدند + عکس

هشت زوج ابرکوهی با آبشار عاطفه ها راهی خانه بخت شدند + عکس