مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-17سياسي

حسینیه جهادگران؛ نمایش همدلی و تراوش همبستگی


مسؤول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) مازندران با اشاره به راه اندازی نخستین حسینیه جهادگران استان، گفت: در این حسینیه محور خدمات جهادی است و همه اینجا به طریق و سلوک جهادی عزاداری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، کافی است بدانند مردم مشکل دارند، آن وقت آرام و قرار نمی گیرند و با تمام وجود وارد میدان می شوند، این خصلت جهادگران است؛ جهادگرانی که مشکلات امروز جامعه را به خوبی درک می کنند و در همه حوزه ها ورود پیدا کردند.

حجت الاسلام میکاییل محمدپور مسؤول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) استان مازندران درباره فعالیت این قرارگاه می گوید؛ کار کردن در حوزه فرهنگی از اهمیت بسزایی برخوردار است، چرا که دشمن تمام تلاش خود را در این حوزه به کار گرفته است.

وی افزود: اهمیت اقدامات فرهنگی در جنگ ترکیبی دشمنان این است که امروز مردم باید در کنار هم باشند و اتحاد و همبستگی ما در همه اوصاف موجب شکست دشمنان خواهد شد.

مسؤول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) استان مازندران اضافه کرد: به همین دلیل اقدام به راه اندازی نخستین حسینیه جهادگران استان مازندران از دهه اول محرم امسال کردیم که این عزاداری نشان دهنده اتحاد، همدلی، مهربانی و تراوش محبت و همبستگی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیه جهادگران؛ نمایش همدلی و تراوش همبستگی

حسینیه جهادگران؛ نمایش همدلی و تراوش همبستگی