مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-02ورزشي

انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد لغو شد/ ترک مجمع از سوی رای دهندگان


برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد که قرار بود ساعت 14 امروز در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود، به دلیل ترک آن از سوی تعداد زیادی از اعضا، - برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد که قرار بود ساعت 14 امروز در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود، به دلیل ترک آن از سوی تعداد زیادی از اعضا، لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای احراز پست ریاست این فدراسیون امروز یکشنبه 11 تیر قرار بود به ریاست محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود اما به دلیل ترک مجمع از سوی تعداد زیادی از اعضای مجمع، لغو شد.

کامبیز صنعتی، محمد ولی زاده، غلامزاده کاندیدای حاضر در مجمع بودند و هاشم اسکندری با تعدادی از اعضای مجمع سالن را ترک کردند.

بعد از ترک اسکندری و تعدادی از اعضای مجمع، آرش فرهادیان به همراه پولادگر وارد مجمع شدند اما مجمع به دلیل نرسیدن به حدنصاب لغو شد.

هاشم اسکندری که گفته می شود تایید صلاحیتش برای حضور در انتخابات نیامده است، پس از ترک مجمع گفت: به من گفتند تایید صلاحیت نشدید و اعضای مجمع نیز با اختیار خود مجمع را ترک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد لغو شد/ ترک مجمع از سوی رای دهندگان

انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد لغو شد/ ترک مجمع از سوی رای دهندگان