مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 23:002023-07-09سياسي

اجرای 283 پروژه از محل مسئولیت های اجتماعی نفت در روستاهای گچساران


نماینده نردم گچساران و باشت در مجلس گفت: از محل مسئولیت های اجتماعی نفت یک ریال درون شهر استفاده نکردم و دلیل هم یک استدلال اقناع کننده است که از 283 کاری که در حوزه مسئولیت اجتماعی نفت میدانی شد همه خارج از شهر و در حوزه روستاها بوده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سید ناصر حسینی پور، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر دوگنبدان گفت: احترام زیادی برای اعضای شورای شهر قائل هستم.

قرار است جلسه ای کاری داشته باشیم و ایرادی هم ندارد رسانه ها هم حضورداشته باشند؛ اما وقتی موضوع تونل دیل و پتروشیمی در این نشست مطرح می شود اطلاعات کاملی در این خصوص دارم اما باید در موضع خودشان بحث شود.

وی افزود: اگرچه در بحث پتروشیمی دعواهای جدی داریم و دلم از برخی آقایان هم خون است و باید در این خصوص با توجه به ظرفیت های قانونی در مجلس پیش برویم.

هدف ساختن شهر است و در این ساختن شهر بنای ما بر اساس تعامل است و حتی اگر بزرگوارانی در شورای شهر اختلاف سلیقه دارند باید این موضوع را در حکمرانی به فال نیک بگیریم چراکه باعث تکامل کار می شود بنابراین همه می خواهیم به نوعی شهرمان را بسازیم و بنای مچ گیری هم نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 283 پروژه از محل مسئولیت های اجتماعی نفت در روستاهای گچساران

اجرای 283 پروژه از محل مسئولیت های اجتماعی نفت در روستاهای گچساران