مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-28فرهنگي

از ساز و آواز ترکمن ها تا شنیدن موسیقی ناب تعزیه در گنبد


نخستین شب شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با اجراهای صحنه ای گروه هایی از استان های گلستان، خراسان شمالی و قزوین به میزبانی استان گلستان (منطقه یک) در شهر گنبد کاووس برگزار شد.

- نخستین شب شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با اجراهای صحنه ای گروه هایی از استان های گلستان، خراسان شمالی و قزوین به میزبانی استان گلستان (منطقه یک) در شهر گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، عصر سه شنبه 6 تیر در مراسمی با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان گلستان، محمدعلی مرآتی دبیر جشنواره، هنرمندان و علاقمندان در مجموعه فرهنگی وارنا گنبد کاووس، بخش منطقه ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با برگزاری اجراهای صحنه ای گروه هایی از استان های گلستان، خراسان شمالی و قزوین رسما آغاز به کار کرد.

در ابتدای این مراسم محمد علی مرآتی دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در سخنانی با تاکید بر اینکه وحدت در کثرت موضوع و محور جشنواره شانزدهم است، گفت: در کشورهایی با غنای فرهنگی و هویتی با وجود یک زبان رسمی وحدت در کثرت موسیقی در طول سال ها و قرن ها موجب شده که اقوام بدون توجه به زبان خود در حوزه موسیقی زبان مشترکی ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساز و آواز ترکمن ها تا شنیدن موسیقی ناب تعزیه در گنبد

از ساز و آواز ترکمن ها تا شنیدن موسیقی ناب تعزیه در گنبد