مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-16ورزشي

حمایت تمام قد از نابینایان و کم بینایان/ پرداخت 144 میلیون اعتبار


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در 3 ماهه نخست امسال 144 میلیون تومان به هیئت نابینایان و کم بینایان اعتبار پرداخت کرده ایم.

- علی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حمایت دستگاه ورزش از ورزشکاران هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان اظهار کرد: نگاه ما به تمام هیئت های ورزشی نگاهی برابر بوده و همواره حامی رشته های مختلف بوده ایم، هیئت نابینایان و کم بینایان نیز یکی از هیئت هایی بوده که همواره چتر حمایتی اداره کل ورزش و جوانان بر روی این هیئت قرار داشته است.

وی افزود: پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان 3 جلسه در هفته، پیست دوومیدانی به همراه سایر زیرساخت های ورزشی همواره در اختیار ورزشکاران این رشته بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به حمایت های مادی دستگاه ورزش گفت: در همین 3 ماهه نخست سال 1402 اداره کل ورزش و جوانان استان 144 میلیون تومان اعتبار به هیئت نابینایان و کم بینایان پرداخت کرده است.

حقیقی خاطرنشان کرد: همچنین 40 میلیون تومان نیز به هیئت نابینایان و کم بینایان شهرستان تویسرکان اعتبار پرداخت کرده ایم.

وی با بیان اینکه هزینه رفت و آمد ورزشکاران نابینایان و کم بینایان را نیز پرداخت کرده ایم، بیان کرد: در مراسم تجلیل از قهرمان نیز از 6 ورزشکار این هیئت به همراه ریاست هیئت تقدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تمام قد از نابینایان و کم بینایان/ پرداخت 144 میلیون اعتبار

حمایت تمام قد از نابینایان و کم بینایان/ پرداخت 144 میلیون اعتبار