مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:062023-07-05فرهنگي

برنامه شهاب حسینی برای آموزش هنر


مدیر عامل خانه تئاتر از همکاری شهاب حسینی با این خانه برای انجام فعالیت های آموزشی هنری خبر داد.

- جی پلاس ، مقصود نعیمی ذاکر که حدود یک سال پیش به عنوان مدیر عامل خانه تئاتر فعالیت خود را آغاز کرده است، در گفت وگویی مبسوط با ایسنا به تشریح فعالیت های گوناگون این خانه در یک سال گذشته پرداخت.

ایسنا نوشت؛ او در این گفت وگو خبر داد که شهاب حسینی به دعوت رضا دادویی مسوول کمیته آموزش خانه تئاتر بنای همکاری با این خانه را دارد و به زودی قرارداد این همکاری امضا خواهد شد.

نعیمی ذاکر با ابراز خشنودی از همکاری شهاب حسینی با خانه تئاتر گفت: از آغاز قبول مسوولیت در خانه تئاتر، قرارم با خودم این بود که حتی الامکان از نیروی انسانی خانه تئاتر برای اداره آن استفاده کنم.

این تصمیم دو اثر ذاتی دارد؛ اول اینکه اهالی یک خانه خوب است که خودشان خانه شان را اداره کنند و دیگر اینکه موضوع اشتغال اعضای خانه تئاتر باید از خانه شروع شود تا به صحنه و دیگر رسانه ها منتهی شود.

شهاب حسینی از تئاتر به تلویزیون و سینما رفته است و در طرحی که برای فعال کردن سالن جوانمرد ارائه کرده، رویکرد فرهنگی هنری و آموزشی اش، فعال کردن خانواده تئاتر است و قصد دارد هم از جنبه فرهنگی هنری و آموزشی و هم از جنبه اقتصادی به هنر تئاتر کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه شهاب حسینی برای آموزش هنر

برنامه شهاب حسینی برای آموزش هنر