مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-18ورزشي

رونمایی از پوستر رویداد قرآنی کودک و نوجوان در کاشان


پوستر رویداد قرآنی کودک و نوجوان «ستاره های آسمان» در نشست شورای فرهنگ عمومی کاشان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان رونمایی شد.

- محمد علی فرجی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در حاشیه آیین رونمایی از پوستر رویداد قرآنی کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرگزاری فارس در کاشان گفت: رویداد قرآنی کودک و نوجوان ستاره های آسمان با هدف ایجاد زمینه اُنس هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با معارف قرآن در بخش های مختلف آوایی، هنری و رسانه و بخش ویژه آیه های ایثار و شهادت با مشارکت دارالقرآن آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی مهلت ثبت نام در این رویداد را تا نیمه مرداد ماه سال جاری اعلام و اظهار کرد: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به تارنمای دارالقرآن آموزش و پرورش به نشانی http://Dqtelavat.

ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55424800 سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان داخلی 129 تماس بگیرند.

آیین رونمایی از پوستر رویداد قرآنی کودک و نوجوان ستاره های آسمان از برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در نشست شورای فرهنگ عمومی کاشان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه، فرماندار شهرستان و دیگر اعضا در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر رویداد قرآنی کودک و نوجوان در کاشان

رونمایی از پوستر رویداد قرآنی کودک و نوجوان در کاشان