مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-25اقتصادي

سرمایه گذاری 150 میلیارد دلاری تاسیسات گازی در عسلویه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز در نخستین همایش مقاوم سازی تأسیسات و تجهیزات تولید، انتقال و شبکه توزیع گاز طبیعی کشور سمینار آیین نامه نظارت بر حسن اجرای استاندارد های تخصصی شرکت ملی گاز گفت: - مجید چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: تأسیسات ما در یک بخش بیش از 150 میلیارد دلار سرمایه گذاری در عسلویه صورت گرفته ودر کشور سرمایه عظیمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز در نخستین همایش مقاوم سازی تأسیسات و تجهیزات تولید، انتقال و شبکه توزیع گاز طبیعی کشور سمینار آیین نامه نظارت بر حسن اجرای استاندارد های تخصصی شرکت ملی گاز گفت: با توجه به موضوع باید فرصت ها و چالش هایی که در این زمینه وجود دارد و همچنین مأموریت ها ومسئولیت ها تعیین شود.

وی ادامه داد: شرکت ملی گاز مسئولیت سنگینی را برعهده دارد و با شرکت های تابعه یکی از بزرگترین شرکت های دنیا به شمار می آید که صنایع کشور را باید تأمین انرژی کند و مقاوم کردن این تأسیسات برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات حائز اهمیت است.

مقاوم سازی دارای محور های مختلف است و تنها مقاوم سازی فیزیکی نیست، زیرا مقاوم سازی نیروی انسانی در برخی از مواقع اهمیت بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 150 میلیارد دلاری تاسیسات گازی در عسلویه

سرمایه گذاری 150 میلیارد دلاری تاسیسات گازی در عسلویه