مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-09پزشكي

پذیرش بیماران خارجی در 247 مرکز درمانی ایران


معاون درمان وزارت بهداشت، به تشریح خدمات مراکز درمانی کشور که بیمار خارجی پذیرش می کنند، پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید کریمی، در دیدار صالح مهدی الحسناوی وزیر بهداشت کشور عراق، با بیان اینکه 247 مرکز درمانی در کشور با استانداردهای پذیرش بیماران خارجی مطابقت دارند، افزود: در این مراکز به منظور احترام به حقوق بیمار و سهولت در تعامل و دریافت خدمات بهتر، اطلاعات و اعلان ها به زبان انگلیسی و عربی نیز تمهید شده است.

وی ادامه داد: از این 247 مرکز درمانی آماده پذیرش بیماران خارجی، 226 مرکز بیمارستان بوده و 18 مرکز به صورت (Day care) یا بستری کوتاه مدت و 3 مرکز نیز خدمات دندانپزشکی ارائه می دهند.

کریمی خاطرنشان کرد: 37 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در 28 استان کشور، امکان پذیرش و ارائه خدمات درمانی به بیماران خارجی را دارند.

معاون درمان وزارت بهداشت از پذیرش بیش از یک میلیون بیمار غیر ایرانی در سال گذشته خبر داد و گفت: بیشترین مراجعه کنندگان از کشورهای افغانستان و عراق بوده و در رتبه های بعدی به ترتیب، کشورهای پاکستان، آذربایجان، عمان، ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه و بحرین قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از 164 کشور دنیا برای دریافت خدمات درمانی به ایران سفر کرده اند، تصریح کرد: بیمارانی که از کشورهای دیگر به ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیماران خارجی در 247 مرکز درمانی ایران

پذیرش بیماران خارجی در 247 مرکز درمانی ایران