مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:302023-06-26اقتصادي

آخرین وضعیت کارخانه قند بردسیر از زبان رییس دادگستری این شهر


رییس دادگستری شهرستان بردسیر گفت: در صورت توافق مابین مالکان فعلی و متقاضیان خرید سایت کارخانه قند و در صورت انعقاد قرارداد طبق مباحث انجام شده، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسیر، محمد سالاری رییس دادگستری شهرستان بردسیر امروز در نشست خبری از راه اندازی: انجمن حمایت از زندانیان بعد از 2سال خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی ها و تدابیر اندیشیده شده طی 3سال آینده از کمک های مردمی و دولتی بی نیاز و از حیث اشتغالزایی و تامین منابع به خودکفایی برسد.

 وی ادامه داد: در بازدید کارگروه اعزامی دادسرای انتظامی قضات از حوزه های قضایی استان، تعداد 29 نفر از قضات از جمله ریاست دادگستری شهرستان بردسیر به عنوان قاضی نمونه از حیث فرآیند رسیدگی، تکریم ارباب رجوع و اتقان آراء و احکام صادره از سوی ریاست معظم قوه قضاییه به عنوان قاضی نمونه کشوری معرفی و از آنان تقدیرشد.

 سالاری عنوان داشت: در سال 1401 بالغ بر 11هزار پرونده در دادسرا و 8 هزار پرونده در دادگاه  و در مجموع حدودا 19000 پرونده در دادگستری بردسیر مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار ارائه شده از اداره ثبت احوال در سال گذشته از 368 ازدواج 108مورد آن منجر به طلاق شده است و در پژوهش انجام شده در این دادگستری، پرسشنامه بدون نام در اختیار افراد متقاضی طلاق قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کارخانه قند بردسیر از زبان رییس دادگستری این شهر

آخرین وضعیت کارخانه قند بردسیر از زبان رییس دادگستری این شهر