مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-01سياسي

نمایشگاه دریایی توسط بندر خرمشهر برپا شد


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: هدف اساسی از برپایی نمایشگاه دریایی توسط بندر خرمشهر، اشاعه و ترویج فرهنگ دریایی و آشنایی عموم با فعالیت های دریانوردی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی عسکری پیش از ظهر امروز شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دریایی بندر خرمشهر که به مناسبت روز دریانورد با حضور جمعی از مسئولان و مردم در اسکله چاسبی برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله به مناسبت روز دریانورد جشنی ویژه دریانوردان و کارکنان بندر برگزار می شد اما امسال با ابتکاری متفاوت، نمایشگاه دریایی برای ایجاد فرهنگی نو در بحث دریا و بندر برپا شد.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه شامل پنج غرفه آشنایی با ظرفیت های بندر خرمشهر، دانشگاه علوم و فنون دریایی، آشنایی با فرآیندهای امور دریایی، تجهیزات و رادیو دریایی و ایمنی و حفاظت دریایی است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: هدف اساسی از برپایی این نمایشگاه، اشاعه و ترویج فرهنگ دریایی و آشنایی عموم با فعالیت های دریانوردی است.

عسکری با دعوت از مردم برای حضور در این نمایشگاه بیان کرد: یکی از اهداف ما در بندر خرمشهر، ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم است که معتقد هستیم با مشارکت عمومی می توان به توسعه رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دریایی توسط بندر خرمشهر برپا شد

نمایشگاه دریایی توسط بندر خرمشهر برپا شد