مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:412023-07-14سياسي

سردار فدوی: دشمن امید مردم را نشانه گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل گلزار شهدای روستای قنات ملک زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خدمات گروه های جهادی در خدمت رسانی و محرومیت زدایی در امیدآفرینی موثر است و امید یعنی  مردم امید داشته باشند که هر کاری در داخل کشور وجود داشته باشد توسط خدمتگذاران و نوکران شان انجام می شود.

وی بیان کرد:  دغدغه اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد و نظام و نوکران مردم پای کار می آیند تا این دغدغه را رفع کنند و امیدآفرینی کامل شود.

فدوی ابراز داشت: اقدامات خدمتگزاران در جمهوری اسلامی 180 درجه با کاری که خبیثان در ناامید کردن مردم انجام می دهند، فرق می کند و هرچند عظمت انقلاب، دشمنان را کور کرده است، اما آنها با رسانه ها، فضای مجازی و عملیات روانی می خواهند مردم را ناامید کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد گروه های جهادی استان کرمان را در زمینه های آبرسانی به روستاها، ساخت جاده و مسکن روستایی و آبخیزداری و سایر موارد مطلوب ارزیابی کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پروژه آبرسانی به روستاهای دارای تنش یا مشکل آبی را  از سال 1401 شروع کردیم که پیشرفت فیزیکی 55 درصدی دارند و امیدواریم این پروژه را تا 1403 به پایان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: دشمن امید مردم را نشانه گرفته است

سردار فدوی: دشمن امید مردم را نشانه گرفته است