مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-28اجتماعي

تکذیب کشف مار غول پیکر در شهرستان شفت


رییس اداره محیط زیست شفت کشف مار غول پیکر در منطقه احمدسرگوراب این شهرستان را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یاسر ریاضی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر پیدا شدن یک مار بزرگ در منطقه احمدسرگوراب و ایجاد رعب و وحشت بین ساکنین این منطقه در برخی رسانه های محلی و فضای مجازی افزود: این خبر کذب است.

وی اضافه کرد: با عنایت به گزارش سایت قطره و به نقل ازواصله، مأمورین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت با اعزام به محل و پس از بررسی میدانی چند روزه با توجه به شایعات و توضیحات ساکنین شهر احمدسرگوراب هیچ گونه حیوانی را در محل مشاهده نکردند.

این مقام مسئول افزود: هر ساله، از اواسط فروردین تا پایان تابستان، گزارش هایی در خصوص رؤیت مار به سازمان آتش نشانی و یا حفاظت محیط زیست اعلام می شود که محیطبانان، در کوتاه ترین زمان به محل رؤیت مار می روند و در صورت وجود مار، آن را می گیرند.

ریاضی ادامه داد: مارهای گرفته شده، یا به اداره محیط زیست تحویل داده و یا در محل دور از شهر و در طبیعت رهاسازی می شوند و هرگز آسیبی به آنها وارد نمی شود.

وی از شهروندان خواست در صورت رؤیت مار، نزدیک آن نشوند و بلافاصله، در مناطق شهری با شماره تلفن 125 آتش نشانی و در مناطق چهارگانه با شماره 1540 محیط زیست تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب کشف مار غول پیکر در شهرستان شفت

تکذیب کشف مار غول پیکر در شهرستان شفت