مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 18:552023-06-27سياسي

تشکیل پرونده قضایی برای سیل رفسنجان/ آخرین وضعیت پرونده نمایندگی سایپا


برای سیل سال گذشته در رفسنجان پرونده ای در شعبه اول دادسرا تشکیل شده اما آنچه در رفسنجان بنام «کمیته حقیقت یاب» در خصوص علت وقوع سیل مطرح شد در قوانین چیزی به نام کمیته حقیقت یاب نداریم.

- ایسنا/کرمان دادستان رفسنجان گفت: برای سیل سال گذشته در رفسنجان پرونده ای در شعبه اول دادسرا تشکیل شده اما آنچه در رفسنجان بنام کمیته حقیقت یاب در خصوص علت وقوع سیل مطرح شد در قوانین چیزی به نام کمیته حقیقت یاب نداریم.

ایمان شهسواری امروز ششم تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به عفو گسترده اخیر رهبری، اظهار کرد: افرادی که در اغتشاشات سال گذشته شرکت کرده بودند و زندانیان مواد مخدر مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند که در رفسنجان 100 زندانی آزاد شدند که در حال حاضر 761 نفر در زندان رفسنجان هستند.

دادستان رفسنجان در خصوص پرونده کلاهبرداری از شهروندان رفسنجانی گفت: یکی از پرونده های مهم دادستانی در سال گذشته، پرونده کلاهبرداری بود که 100 نفر از شخصی شاکی بودند که افرادی از شهرهای دیگر هم از این فرد شکایت داشتند که این شکایت در زمینه سرمایه گذاری بود که کیفرخواست آن صادر شده و در حال تعیین شعبه است.

شهسواری ادامه داد: در بحث رفع تصرفات از اراضی ملی در مجموع در سال 1400 بیش از چهار هکتار، در سال گذشته بیش از یک هکتار رفع تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی برای سیل رفسنجان/ آخرین وضعیت پرونده نمایندگی سایپا

تشکیل پرونده قضایی برای سیل رفسنجان/ آخرین وضعیت پرونده نمایندگی سایپا